Prom - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Prom - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Prom

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 April 2011 | Verenigde Staten, Zeeland

17/04/11

Ik ben net een uurtje terug van prom, hét feest voor seniors in Amerika.

Om 2 uur 's middags kwam Emily om mijn haar te doen. Zonder iets te zeggen deed ze precies wat ik in gedachten had, dus dat kwam al heel goed uit.

Daarna ben ik naar Katelyn gegaan om me, samen met de andere meiden, klaar te maken.
Rond 5 uur stroomden alle moeders binnen om foto's te maken. Na een uur hadden we allemaal verkrampte wangen en konden we niets meer zien door alle flitsen..

Toen was het tijd te vertrekken. Eerst hadden we tijd om anderen te zien en om meer foto's te maken en toen konden we gaan eten. Het eten was niet zo heel bijzonder, maar ook niet echt verkeerd. Daarna begon het dansen, dat vind ik in Nederland al niet geweldig en hier in Amerika vind ik het echt 3 keer niets. Er wordt ech ongelofelijk smerig gedanst.

Niet zo'n lange blog, want ik heb niet zoveel te vertellen erover. Het is allemaal te zien op de foto's, dus daar moeten jullie het maar mee doen!

Ik upload nu de foto's die ik heb van Bonnie's en mijn camera, maar ik zal waarschijnlijk in de loop van de week nog foto's uploaden die de andere moeders gemaakt hebben. Hou het dus in de gaten!

  • 17 April 2011 - 06:30

    Wil En Cees :

    Julllie zien er allemaal erg mooi uit , en als de avond er net zo uit zag Als jullie er uit zagen dan hebben jullie vast genoten kus van ons

  • 17 April 2011 - 07:11

    Evelien:

    Wow you're looking hot!! Phietvieuww

    Maar smerig gedanst, vertel vertel?!?!

    Xx

  • 17 April 2011 - 07:34

    Nina:

    wauw je haar en je jurk, echt geweldig!

  • 17 April 2011 - 08:21

    Anneke:

    Die andere meisjes die een blauwe jurk aan hadden zullen zich wel lullig hebben gevoeld.. kan er natuurlijk maar 1 als beste uitzien; JIJ :D Je kunt hier trouwens wel goed zien hoe bruin je bent (en je lijf en gezicht kloppen weer haha) Jammer dat het feestje zelf niet zo heel leuk was, maar aan de foto's te zien had je voldoende voorpret !

  • 17 April 2011 - 08:34

    Mama:

    Wow die Emily weet wel wat ze met haar kan doen, samen met die fantastische jurk zie je er weer heel mooi uit. Leuk ook dat er zoveel verschillende meisjes op de foto's staan kun je me als je weer thuis bent precies vertellen wie nou wie is, want ik raak de kluts af en toe een beetje kwijt ;) Spreek je gauw (hoop ik) Dikke knuffel

  • 17 April 2011 - 08:58

    Charlotte:

    WAAAAUW je haar!!!!! En die jurk staat je super goed!!

    veel plezier nog daar!

    liefs

  • 17 April 2011 - 11:01

    Zarina:

    Meis wat zie je er mooi uit, je bruine gezicht met je mooie jurk en je haar! Echt superrr mooi!
    Jammer dat het dansen niet helemaal was zoals als je 't graag had gezien.
    Zitten trouwens echt een paar leuke foto's tussen!

    Mariek geniet er nog even van!

    Knuffel!

  • 17 April 2011 - 11:42

    Maja:

    You looked beautful!!!!! Glad you had a good time. Don't know where you went to eat?? Yes the dancing is a problem, were there any chaperones there? Many of the local schools have banned that kind of dancing. I know in the school that my kids go that is not allowed. Sorry for that, but it is the way society today goes. Not only here but everywhere. So glad that we have gotten to know you in the family You are a delight. I love being with you. Hope to see you more before you leave for home.

    Tante Maja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 105329

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: