Tell the world that I'm coming home! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Tell the world that I'm coming home! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Tell the world that I'm coming home!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Juni 2011 | Verenigde Staten, Zeeland

11/06/11

Jeetje wat is de tijd snel gegaan. Het is alweer mijn laatste dag in Michigan. Wilde eerst zeggen dat het de laatste dag in Amerika was, maar zit morgen natuurlijk nog uren in de Amerikaanse lucht en op Amerikaanse vliegvelden.

Afgelopen zondag hadden Sofi en ik ons open huis. Het was heel erg leuk om iedereen, voor een laatste keer, te zien en gezellig te kletsen. Ik heb ook weer genoeg cadeautjes gehad, gelukkig hebben veel mensen eraan gedacht iets kleins te doen, zodat het niet mijn hele koffer in beslag zou nemen.
Ik heb van die dag foto's en filmpjes, maar normaal load ik die allemaal op deze site via een programma'tje, maar mijn laptop doet het niet meer, dus dat werkt niet. Als ik ze allemaal 1 voor 1 moet doen, dan ben ik maandag nog bezig.

Maandag en dinsdag heb ik mijn kamer opgeruimd en mijn koffers ingepakt. Ik raakte behoorlijk gefrusteerd: het was 32 graden, ik heb veel te veel spullen, ik ben totaal niet goed in inpakken en toen als klap op de vuurpijl wilde 1 van mijn koffers niet meer open, maar ook niet meer dicht. Hij zat helemaal vol en heeft 3 sloten en maar eentje zat op slot.
Toen kwam Bonnie thuis van het werk en heeft ze hem met een schroevendraaier open gebroken. Daarna heeft ze me geholpen alles in te pakken.

Woensdag had ik een feestje, dat niet zo heel bijzonder was, en 's avonds zijn we Sofi en ik met Abbie naar het strand geweest.
Donderdag ben ik wezen bowlen en het ging nog best wel goed haha. Het was gezellig om nog iets met de meiden te doen.
's Avonds was het tijd om afscheid te nemen van Sofi. Zij is vrijdagmorgen vertrokken en nu waarschijnlijk al thuis. Het was zo raar gedag te zeggen, we zijn het hele jaar met elkaar opgetrokken en hebben bijna alles samen gedaan.
Vrijdag ben ik weer naar het strand geweest, dit keer met Savannah. Het was niet zulk lekker weer maar we hebben foto's gemaakt en nog even gezellig gekletst.
Vrijdagavond heb ik de Meppelink's mee uiteten genomen naar Kobe. Dat is een Japans Steakhouse & Seafood. Je zit rond een gril en een kok maakt het eten voor je klaar op die gril. Het was echt heel erg leuk om ze daarmee naartoe te nemen. Echt een leuke afsluiting. Toen de mevrouw met de rekening kwam en ik hem aan wilde nemen dacht ze dat ik een grapje maakte. Toen ze zag dat ik echt geld uit mijn portemonnee halen was ze behoorlijk verrast.

Vandaag ga ik naar Opa en Oma Meppelink om even gedag te zeggen. 's Middags komen de Mohr's nog even langs en Abbie vanavond nog. Verder pak ik de laatste dingetje in en probeer ik maar gewoon te genieten van de laatste momentjes hier.
Ik vind het wel een heel gek idee dat ik maandag weer thuis ben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo enthousiast ben als dat ik was toen ik hier heen kwam.
Ik vind hem maar niks om gedag te zeggen en al helemaal omdat ik niet weet wanneer ik ze weer terugzie.

Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik jullie over 2 dagen allemaal weer zie.

Wens me succes morgen, want het wordt een lange dag. Gelukkig kom ik in Philadelphia Mariette weer tegen. Wij doen samen uit, samen thuis wel even op een andere manier haha!

  • 11 Juni 2011 - 16:34

    Anneke:

    kom maar, kom maar, kom maar ;]

  • 11 Juni 2011 - 17:16

    Evelien:

    World,....marieke is coming home!!!!!!!!
    Goede reis, Mariekje!!!
    Xx

  • 11 Juni 2011 - 18:00

    Mama:

    Hurry hurry hurry
    Now quick quick quick
    Pilot step on the gas
    cause Marieke don’t wanna miss this

    Feest op schiphol a.s. maandag. Hoera!!

  • 11 Juni 2011 - 18:29

    Cees & Wil:

    Ja,.... wat moeten wij hier nu nog op antwoorden? Nog 2 n8jes en dan maar hopen dat wekker het doet. Wat dat betreft kun je a.s. maandag beter dubbele wintertijd hebben in NL, kunnen we nog ff blijven liggu. Wellicht dat het uitslapen maandag niet wat gaat worden. Marieke we hopen dat je een heerlijke vlucht/reis hebt en we zullen je met open armen ontvangen. We zien je maandag ..... ja waar? Surprise?

  • 11 Juni 2011 - 18:33

    Mirjam:

    Ik weet precies hoe je je voelt... Echt een gek idee om hier alles achter te laten, maar wel heel fijn om je familie en vrienden weer te zien natuurlijk. Ik ben nu ook aan het pakken, en vertrek woensdag. Grappig trouwens dat je weer terugvliegt met Mariette!
    Goede reis in elk geval! :)
    xx

  • 11 Juni 2011 - 22:27

    Jennifer:

    Een hele goede reis terug naar huis en ik hoop voor je dat je geen vertraging hebt. Dikke kus en tot snel!

  • 12 Juni 2011 - 08:45

    O&O:

    Je laptop kapot, dus waarschijnlijk lees je dit pas als je weer veilig in Ede zit. Maar weet dat wij de engeltjes opdracht hebben gegeven, jou behouden in onze armen terug te brengen.
    Dikke kussen van Opa en Oma.

  • 12 Juni 2011 - 11:04

    Erik:

    Nog maar een nachtje slapen ! Vol verwachting klopt ons hart ....... Tot morgen

  • 12 Juni 2011 - 11:16

    Marijn:

    Een hele goede terugreis, en kom maar heel snel weer terug jij! Haha ;)
    liefs

  • 12 Juni 2011 - 14:13

    Bram:

    Bijna thuisssss, tot morgen!!

  • 13 Juni 2011 - 11:16

    Ayla:

    mag je weer eindelijk de hele dag lekker Nederlands lullen, en frikadellen eten en normaal brood en o... heerlijk! haha
    tot snel
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 990
Totaal aantal bezoekers 105318

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: