Filmpjes van 'mijn' huis - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Filmpjes van 'mijn' huis - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Filmpjes van 'mijn' huis

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 September 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

23/09/10

Voor de niewsgierigen onder ons én omdat ik het leuk vind met jullie te delen; heb ik een paar filmpjes gemaakt van het huis waar ik in leef!

De filmpjes zijn te vinden onder mijn reisverslag. Je kunt ze ook links in het menu onder het kopje video's vinden!

Sorry voor mijn non-talent in filmen! Ben trouwens geschrokken van mijn stem, klinkt die altijd zo raar??

Kort verhaaltje vandaag, want het gaat eigenlijk alleen maar om de filmpjes!

Vind het trouwens heel erg leuk dat jullie allemaal zoveel reageren!

• 23 September 2010 - 20:32

Youri:

Heey Marieke,
    leuk die filmpjes hoor. Nee je stem is in het echt niet zo erg. Ben ik de eerste?
    Hoop dat alles goed gaat daar, heb al tijdje niks meer gehoord.

Kusjes en nog veel plezier daar in het grote Amerika!

• 23 September 2010 - 20:42

Evelien:

De filmpjes kan ik helaaas niet openen op mn mobiel, zal morgen eens kijken op 'n computer!! Ben benieuwd naar de beelden en naar je stem!!
    Liefs xx

• 23 September 2010 - 21:05

Papa:

Nou Mariek leuke filmpjes. Kunnen we mooi zien waar je opgeborgen bent. Heb je in dat zwembadje nou al die uren getraind? Snap ik gelijk waarom je gestopt bent:) We weten nu uit eigen ervaring dat Randy een aardige vent is als de andere maar half zo aardig zijn dat nog zul je een super tijd hebben. Tot binnenkort. Nog maar een paar maandjes :(

• 24 September 2010 - 08:22

Bram:

Haha leuk die filmpjes marieke! en ja je stem is altijd zo, maar zo erg is die toch niet haha!
    Tot binnenkort op skype haha x

• 24 September 2010 - 09:07

O&O:

Dat heeft ze weer knap gedaan, zegt een trotse Opa. Ze moet het toch maar allemaal doen op zo'n afstand.
    Overigens is je stem precies zo als wij hem kennen, altijd al een beetje raar dus volgens jou.
    Tot blogs en kusjes van Opa en Oma.

• 24 September 2010 - 13:27

Mama:

Leuk die videootjes. Je stem klinkt zoals altijd, maar ...... langzamerhand begint er een licht accentje door te klinken. Klinkt wel leuk :) trouwens.
    Waar blijven nou de beelden (foto's of video) van jou met je gastgezin?

• 26 September 2010 - 15:10

Jennifer:

Je stem klinkt in het echt niet zo raar hoor. Je kamer ziet er qua rommel precies zo uit als in Nederland. Je bent in die maand tijd dus nog niet veranderd :) Dikke kus!

• 27 September 2010 - 18:49

Ayla:

heb je de baard in je keel gekregen ofzo? haha, ik ben het met your eens, het klonk niet echt á la marieke:p maar wel leuk om je onderkomen te zien!
    en ik mis je wel hoor, al die nieuwe klasgenoten snappen helemaal niets van chinezen en vinden het niks aan:(
    have fun
    kusss