ZW Seniors dominate ZW Juniors!!! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu ZW Seniors dominate ZW Juniors!!! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

ZW Seniors dominate ZW Juniors!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 September 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

29/09/10

Zeeland, MI - Woensdagavond 8 uur was hét moment. Het traditionele powder puff, gespeeld tussen de Junior en Senior Girls van Zeeland West High School. De tijd van het jaar dat de meisjes eens kunnen laten zien dat ze ook best kunnen footballen! Met name de Seniors hebben zich bewezen dit jaar.

Voor de game een goede warming-up en natuurlijk schmink! De manier om je tegenstander af te schrikken schijnt zwarte schmink te zijn.

Meteen aan het begin van de wedstrijd maakten de Seniors een goede indruk. De offense deed goed zijn werk en scoorde bijna meteen een touchdown. De defense zat goed dicht.

De Junior Girls kwamen de hele wedstrijd niet van hun eigen helft af en de Seniors hebben met recht gewonnen: 22 - 0!

Na dit korte verslagje zal ik even uitleggen wat ik nou precies gedaan heb. Ik was de defense right tackle. Mijn doel was om de gekleurde vlag bij de tegenstander van de riem te trekken!
En dit ging me eigenlijk wel heel erg goed af! Ik heb drie of vier tackels gemaakt en kreeg daar ook al de credits voor!

Naast dat ik het een leuke game vond is het ook goed en leuk geweest voor mijn sociale contacten. Hartstikke leuke meiden leren kennen en we waren echt een team! Elkaar aanmoedigen hier kunnen ze echt als de besten!

Sommige foto's zijn een beetje wazig, maar vond ze toch leuk om te plaatsen!

Ik ben trouwens nummer 99, misschien handig om te weten bij het bekijken van de foto's!

  • 30 September 2010 - 05:57

    Papa:

    Hey Mariek. Fijn dat je het naar je zin hebt. Zag aan de foto's dat je lekker fanatiek in het veld stond. Heb je ze ondertussen nof even de spelregels uitgelegd? ;)

  • 30 September 2010 - 06:36

    Evelien:

    Wat leuk Mariek!! Lijkt me erg leuk om eens mee te maken! Wordt dit nog vaker herhaalt of is het iets eenmaligs!?
    Ik ga thuis, even uitgebreid je foto's bekijken!!
    Liefs X

  • 30 September 2010 - 09:16

    O&O:

    Zag je wel zitten zeker he, lekker tackelen.
    Goed dat je je echt in alles wat er te beleven valt stort. Zo leer je inderdaad het beste veel leuke (soms natuurlijk ook vervelende) mensen kennen.
    Kusjes van Opa en Oma.

    Ps. Bedankt voor de mooie verrassing (foto)s

  • 30 September 2010 - 11:03

    Jennifer:

    Lekker bekkie heb je op sommige foto's, maar het lijkt me wel een leuke teamsport om te doen. Het is weer iets anders dan handbal haha. Dikke kus!

  • 30 September 2010 - 14:38

    Anneke:

    Ah supergaaf sis ! Ziet er echt uit als een flinke happening waar iedereen zich volledig voor in zet, echt heel leuk! Met die zwarte schmink ben je trouwens 10x knapper dan normaal ;)

  • 30 September 2010 - 15:06

    Mama:

    Wow wat ziet dit er leuk uit, had het graag van dichtbij meegemaakt.
    Top dat je er zoveel foto,s van hebt.Schrok de tegenstander echt van de schmink? Zo ja dan ga ik de meiden hier maar eens voorstellen om dat tijdens handbal ook te doen ;)Kan bijna niet wachten op je volgende blog, over het homecomingfeest, graag weer zoveel foto's aub :)
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 105314

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: