Homecoming - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Homecoming

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

03/10/10

Gister was een speciale dag. Het was namelijk de dag van de Homecomingdance. De dag dat alle meisjes uren bezig zijn met hun haar en make-up. De dag dat iedereen eindelijk zijn mooiste kleren aanmag.

Voor mij begon de dag met een telefoontje van Jessica. Oma Meppelink wilde ons graag meenemen voor een manicure. Zij heeft onze nagels mooi gemaakt en dat was nog maar het begin.

Toen ik thuis kwam zat Emily al op me te wachten. Ze is dit jaar begonnen aan een kappersopleiding en vond het heel leuk dat ik haar gevraagd had om mijn haar te doen. Het was een win-win situatie. Ik hoefde geen tientallen euro's uit te geven aan de kapper en Emily heeft weer leuke foto's in haar portfolio.
Ruim twee uur later was Emily klaar. Persoonlijk vond ik echt heel goed gedaan en was er ook heel blij mee. Er zaten maar liefst 82(!) schuifspeldjes in mijn haar! Daar hebben de moeders 's avonds nog erg om gelachen, toen ik die er allemaal weer uit moest halen.

Nadat mijn haar gedaan was, ben ik gaan omkleden. Ik heb zelf mijn make-up gedaan, omdat ik niet teveel wilde. Vond het allemaal wel genoeg!

Samen met Mitch en Bonnie ben ik naar Taylor's huis gegaan. Daar waren alle andere mensen ook al en we hadden wel 15 moeder die foto's aan het maken waren. Na de fotosessie zijn we lekker gaan eten.

Toen was het tijd om naar de dance te gaan. Wat een apart gedoe is dat hier zeg. Iedereen is geweldig opgedoft en dan komen ze daar, gooien hun schoenen uit en er blijft niets elegants over. De dance was niet echt mijn ding. Vond de muziek niet zo leuk en de jongens hier dansen nog slechter uit de maat dan in Nederland! Wel een goed punt hier is dat jongens netjes vragen of je met ze wilt dansen. Je hoeft je dus niet af te vragen welke viezerd nou weer achter je staat. Daarentegen mag een meisje hier niet met haar rug naar de jongen toe dansen, de gezichten moeten naar elkaar toe.

Na de dance zijn we naar Taylor's huis gegaan. Gezellig wat gepraat en de restjes van het diner opgegeten. Daarna lekker gaan slapen.

Er zijn heel veel foto's gemaakt gister en ik heb er heel wat hier opgezet.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik plaats soms ook foto's zonder een reisverslag of voeg later nog foto's bij een reisverslag toe! Hou dit dus in de gaten als je écht niets wilt missen!

Ik vind het echt superleuk dat jullie allemaal zo reageren!

  • 04 Oktober 2010 - 10:35

    Youri:

    Heey prinsesje.
    Super leuk al die foto's, je haar zit echt leuk zo. Zou het elke dag zo doen. HAHA. Ga je nu ook verder met dat soort van dat rugby? Volgens mij is dat wel wat voor jou!.

    Kusjes

  • 04 Oktober 2010 - 13:49

    O&O:

    Staat je goed, je haar op zolder.
    Toch wel een leuke happening zo'n homecomingdance en fijn dat er geen echte "viezerds" waren (wat kan je je toch fijntjes uitdrukken,joh)waarmee je moest dansen.
    Opnieuw: dikke kussen van Opaf en Oma.

  • 04 Oktober 2010 - 14:26

    Jennifer:

    Wat zag je er prachtig uit! Je haar is echt zó mooi. Als die ene jongen je date was, was het zeker een schatje. Haha! Dikke kus Jennifer

  • 04 Oktober 2010 - 16:35

    Mama:

    Geweldig al die foto's, mogen er van mij nog veel meer worden :)

  • 04 Oktober 2010 - 21:03

    Willie:

    Hallo Marieke,
    Hier een berichtje van mij!zo te zien heb je het super naar je zin! Verder wel alles goed nog steeds?

    Wat een leuke reisverslagen heb je geschreven! Ik denk dat iedereen ze met plezier leest,bij die iedereen hoor ik zeker!ik denk ook zeker dat je ze na een jaar met een glimlach terug leest. En wat leuk om al die fotoos te zien, zo kunnen we je nog beter volgen aangezien je zo een beter beeld bij je verhalen krijgt!

    De fotoos bij dit reisverslag waren erg mooi! Wat zat je haar mooi en je jurk stond je erg goed. Dus het plaatje was compleet. Alles totaal was Marieke uit Nederland erg speciaal!! En natuurlijk niet alleen was, maar IS.

    Heel veel plezier meid!vermaak je daar en doe rustig aan! Ik zal je reisverslagen blijven volgen!

    Liefs willie

  • 04 Oktober 2010 - 21:25

    Marijn:

    Je hoeft je dus niet af te vragen welke viezerd nou weer achter je staat.
    hahaha dat is dan wel weer echt positief aan Amerika (y)

    Maar wat zie je er echt ontzettend mooi uit op die foto's! Wat heb ik toch een mooi vriendinnetje hihi.

    liefs

  • 05 Oktober 2010 - 10:06

    Anneke:

    Zo, ze wilden jullie eerst niet op de foto zetten haha. Dat je het volhield om zo te blijven lachen geeft alleen maar aan hoe leuk je het had !! Ziet er allemaal echt heel gezellig uit :D Toen ik het stuk las waar in je vertelde dat alle schoenen uitgingen e.d. heb ik zo hard gelachen, had juist verwacht dat jij je daar wel bij thuis zou voelen haha :p

  • 05 Oktober 2010 - 18:03

    Ayla:

    hello miss homecoming queen!
    haha, echt super leuk man al die foto's en het verslag was ook weer erg leuk om te lezen, eigelijk best wel een beetje anders dan in de films en die mtv programma's!
    En wat had je een mooie jurk en super mooi haar! have fun!!
    kusss

  • 06 Oktober 2010 - 19:44

    Evelien:

    Leuk Mariek! Wat zag je er mooi uit!!
    Lijkt me onwijs leuk om dit eens mee te maken! Al die heisa en al die regels!! Haha zijn we niet gewend hier!
    Maar we moeten dus tevreden zijn met de dansmoves van de jongens hier,..?! Tjsaa... ;)
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 105321

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: