Senior pictures! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Senior pictures! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Senior pictures!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

10/10/10

Gewoon eventjes een blog omdat ik leuke foto's heb om te plaatsen, ook al zeg ik hetzelf!

Het is hier een gewoonte om in je senioryear foto's te laten maken. De meeste mensen doen dit bij een proffesionale fotograaf. Vaak voor meer dan 300 dollar. Dit vond ik zelf al een beetje overdreven en toen bood Dawn, Sofi's hostmom, aan om ze voor mij en Sofi te maken.
Aangezien het hier vandaag 26 graden was met een lekker zonnetje was het een perfecte dag om deze foto's te maken!
Natuurlijk zaten er een hele boel foto's tussen die ik helemaal niets vond, maar over een aantal ben ik wel tevreden!

Laat in een reactie even je voorkeur weten, want deze foto komt in het yearbook en dan moet ik natuurlijk wel een beetje leuk instaan he!

Enne trouwens ik ben alweer bijna thuis joh, nog maar 240 dagen te gaan!

• 11 Oktober 2010 - 06:14

Papa:

DSCF1018 of DSCF1052 maar dan wel een stukkie bijsnijden

• 11 Oktober 2010 - 07:52

Loes:

Wow Marieke, wat ben je mooi! :)

• 11 Oktober 2010 - 08:05

Youri:

DSCF0949 die vind ik leuk DSCF1052 en die is ook leuk;)
    Oh joh nog maar 240 dagen. Zijn nog maar 8 maanden:P

Kusje

• 11 Oktober 2010 - 09:01

Mama:

Jeetje wat lastig om er één te kiezen.Na 4x kijken ga ik toch voor foto 1045. Deze klopt voor mij helemaal,daar word ik blij van:)
    Gelukkig zitten er nog meer leuke tussen, dus ben ook heel benieuwd naar de voorkeur van anderen.

• 11 Oktober 2010 - 11:26

Gerdiene:

DSCF1018!!!!!

• 11 Oktober 2010 - 14:02

Oma:

Moeilijk kiezen hoor.
    De zeemeermin (nr. 1009) vind ik erg mooi van compositie.
    Op 1018 staat ónze kleindochter Marieke.
    En nr. 1071 typeert naar mijn mening duidelijk jouw stageplaats in Amerika.
    Nu nog maar 239 daagjes.
    Kusjes,
    Oma

• 11 Oktober 2010 - 14:03

Anneke:

Ik vind t niet leuk om toe te geven, maar mama heeft in dit geval de leukste foto al genoemd ! Op nummer twee vind ik 1052, papa's keuze dus. Gatsie, wat een meeloper ben ik eigenlijk hahaha.

Trouwens, wat doe jij op je blote voeten in het bos :O Vond je dat niet vies? ;)

• 11 Oktober 2010 - 19:10

Zarina:

Model!

Ik vind 1018 't mooist.
    Wel lastig hoor!
    Ben benieuwd welke je uitkiest.
    Nog maar 240 dagen, pfff. Lang zat iig ;) Maar je bent toch nog niet aan t aftellen? Volgensmij denk je niet eens aan aftellen, je vermaakt je zo te zien wel. Mr mij missen zul je natuurlijk wel, dat snap ik ook wel :P:P

Heb je trouwens al toetsen?
    Ik heb afgelopen vrijdag weer m'n eerste tentamen gehad (wiskunde). Hij ging wel goed, mr krijg pas aan t einde van de week m'n cijfer, je kent het wel.

Mooie dame ik zie je weer op je volgende blog, tot dan!

Liefs xx

• 11 Oktober 2010 - 19:34

Cees & Wil:

Nou, nou kon het niet wat minder om te kiezen? Zijn eigenlijk allemaal wel leuk, maar heb toch enige voorkeur voor 1018 -> 1045 -> 1052 mag je zelf kiezen welke jij het leukste/mooiste vind.

• 11 Oktober 2010 - 20:33

Jennifer:

Wat een leuke foto's allemaal. Ik kon zelf al nauwelijks kiezen dus ik snap dat jij het zelf ook heel moeilijk vind. Ik heb deze gekozen: DSCF 0950, 0989, 1009, 1018 en ook 1036 omdat het z'n leuke spontane foto is.
    Kus xxx

• 12 Oktober 2010 - 09:32

Robbert:

8+2en20-2

sowieso de mooiste!! Wanneer sluit de stemming? ;)

kus je broer

• 12 Oktober 2010 - 12:43

Evelien:

Wat een leuke/mooie foto's meis!!
    xx

• 12 Oktober 2010 - 16:04

Marijn:

DSCF1045 of DSCF1052, die vind ik het mooist!

• 15 Oktober 2010 - 10:33

Gerdientje:

heaj kleine mariek!

zat net weer even uitgerbreidt je foto's en verslagen te bekijken. Vind het echt zo leuk om elke keer weer iets te lezen en te zien. Gek idee nog wel dat je daar zit!

Je vermaakt je volgens mij wel erg goed he? Ben je al een beetje gewend op school enzo?

en zijn ze een beetje te doen die amerikaantjes? haha

ben je er al uit met welke foto je gaat schitteren!?

dikke knuffel uit barneveld!

• 21 Oktober 2010 - 16:49

Charis:

Gewoon naar je vader luisteren ! ;] X

• 12 November 2010 - 06:52

Melissa:

Wat een super leuke foto's zeg! Dit is zo leuk om te zien. Kan niet wachten om al je verhalen over 207 dagen in Nederland te horen tot die tijd doe ik het met je blogs. ;) Ik vind het echt knap van je Mariek!! Mijn voorkeur gaat trouwens ook naar 1018 uit! Heeeel mooi! Dikke kus en lekker genieten!!!! X