Halloween Dance - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Halloween Dance - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Halloween Dance

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

23/10/10

Voor mijn doen alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven! Daarom nu, na een hele leuke avond, weer een bloggie!

De dag begon saai, namelijk met school. Moet jammer genoeg ook nog gebeuren. Niet dat het zo erg is. De dagen gaan echt supersnel en de lessen vallen echt meer dan mee.

Om half 6 kwam Sofi naar mijn huis om vervolgens samen naar Diana te gaan. Vanaf Diana´s huis gingen we met de andere meiden naar de footballgame. Het was de laatste game van het reguliere seizoen. Nu gaan ze nog naar de play-offs. Jeetje wat was dit een spannende wedstrijd. Ongeveer 2 minuten voor tijd maakte Zeeland een touchdown waardoor de score 17-20 voor ons was. Iedereen ging uit zijn dak, helaas... 1 seconde voor tijd, en ik overdrijf niet, kickt een van de tegenstanders de bal tussen de palen; touchdown. Stand 20-20. Aangezien ze hier niet aan gelijkspel doen kwam er een verlenging, die was echt heel spannend, maaar... we hebben gewonnen! Let's go Dux!!

Na de game zijn we terug naar Diana's huis gegaan, waar we allemaal onze leuke halloweenkostuums hebben aangetrokken!Ik was verkleed als een Devil en kreeg van mijn lieftallige gastbroers al te horen dat ik dat perfect gekozen had bij mijn persoonlijkheid, haha! De meiden waarmee ik was zitten allemaal in het schoolcomité en hadden een Halloweendance georganiseerd. Tijdens de game kwamen we er al achter dat er niet veel mensen van plan waren te komen. Resultaat: 25 mensen op de dansvloer.
Gelukkig hebben wij met ons groepje wel heel veel plezier gehad en was het heel gezellig! Vond het wel sneu voor die meiden dat niemand op was komen dagen. Een beetje zoals de poolparty van Joey in Oh Oh Cherso, haha!

Nu blijft Sofi hier slapen, want we zouden eigenlijk gaan kamperen dit weekend, maar mijn gastgezin wilde niet omdat het vandaag en morgen gaat regen. Bij Sofi is nu dus niemand thuis en slaapt ze gezellig hier.

Ik heb vorige week trouwens familiefoto's gemaakt en aangezien sommige mensen daarom hadden gevraagd. Je kunt ze hieronder of in het fotoboek vinden!

  • 23 Oktober 2010 - 08:58

    Mama:

    Wow, zo'n duiveltje mag wel bij mij thuis wonen. Leuke meiden op de foto, ziet er echt heel gezellig uit. Diike kus X

  • 23 Oktober 2010 - 09:38

    Youri:

    Heey marieke kinky duivelpakje hoor:P haha.
    Het was dus niet echt een groot knalfeest, je hebt ook niet veel mensen nodig om het gezellig te hbben!

    Kusjes

  • 23 Oktober 2010 - 18:10

    Wil:

    Wat gaaf dat duivelpakje .en wat een leuke fotoos en ook de andere meiden zien er gaaf uit kus en een knuffelvan ons. Wil Cees

  • 24 Oktober 2010 - 19:41

    Anneke:

    Ondanks het feit dat ik nog steeds vind dat je een piepklein beetje mijn identiteit gestolen hebt, moet ik toegeven dat je er super uit zag ! :D

    Ik vind trouwens dat meisje in dat twister pakje op die eerste groepsfoto op Sofi lijken haha

  • 24 Oktober 2010 - 21:19

    Nina:

    echt geniaal die foto dat je 'broers' hun shirt omhoog houden!

  • 24 Oktober 2010 - 21:23

    Evelien:

    Heej Duiveltje!
    Wat zag je der gaaf uit, de andere meiden ook! Degene die niet zijn geweest, die hebben wat gemist!! ;) ziet er gezellig uit!
    Oh oh cherso,.... Kijk je dat daar ook?! Geweldig programma! Kijkt de je gezin ook??
    Xxx eef

  • 26 Oktober 2010 - 18:57

    O&O:

    Wat een slimme jongens, die gastbroertjes van je. Weten nu al jouw persoonlijkheid te herkennen: een duveltje.
    Leuke foto's hoor. Jammer nou dat er daar maar steeds feestjes zijn ............
    Liefs van O&O

  • 26 Oktober 2010 - 19:08

    Zarina:

    Hey Marieke!
    Hier mijn beloofde reactie. Een beetje laat, like always, maar hij is er ;).
    Ten eerste, erg leuke foto's en dat sexy pakje staat je erg goed!
    Gelukkig hebben jullie t nog gezellig had, ondanks er minder kwamen. Maar inderdaad, zoals hier boven ook al wordt gezegd volgensmij, als je met je vriendinnen bent dan is het altijd leuk en maakt het niet (veel) uit wie er nog meer zijn. Alleen wel jammer voor die meiden die alles hadden georganiseerd.
    Vandaag een lekker dagje vrij dus, morgen gewoon weer naar school of hoe ziet de weersvoorspelling eruit?
    Ik ging dus autorijden vanmiddag, ging wel goed gelukkig ;)! Vroeg me eigenlijk alleen nog steeds af of je al toetsen hebt gemaakt enzo? Heb je trouwens nog een leuk weekend gehad met sofi?
    Geniet nog even van je dagje!
    Dikke kus! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 105316

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: