Dancing tornado's during Halloween - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Dancing tornado's during Halloween - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Dancing tornado's during Halloween

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 November 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

01/11/10

Dinsdagmorgen 6:15, ik was bijna klaar met mijn haar en make-up, komt Randy de trap op met de volgende mededeling: 'Marieke you can go back to bed, you don't have to go to school today, there is a tornado watch.' Een tornado wattes?? Ja dat is wat ik dacht. Het blijkt een soort waarschuwing te zijn, dat er misschien wel een tornado aan kan komen. Geen probleem voor mij natuurlijk! Ik weer terug mijn bed in en een lekker lui dagje gehad.

De rest van de schooldagen was gewoon standaard. Behalve dan dat ik aan het proberen was mijn rooster voor volgend semester te veranderen.
Aangezien Lifetime Sports me heel erg tegenvalt, Accounting heel eentonig is en Wiskunde te makkelijk. Ik wilde deze 3 vakken omruilen voor dans, aerobics en marketing.
Dans en marketing zijn klassen die je normaal gesproken een heel schooljaar neemt. Dat was dan ook de reden dat mijn counseler eerst toestemming moest vragen aan de desbetreffende docenten.
Voor marketing was het geen probleem, maar de danslerares was bang dat ik te ver achter zou lopen op de rest van de klas. Dat ging hem dus niet worden. Maar.. ik zou mezelf natuurlijk niet zijn als ik niet ging proberen. Ik na school naar Mrs. Clyde toe. In mijn, nu toch best wel, beste Engels, gevraagd of ik echt niet in haar dansles mocht komen.
Het antwoord: 'I would like you to have in my class, but then you have to start within a week.'
Ik kan natuurlijk niet zelf beslissen of ik midden in een semester overstap, dus ik weer terug naar mijn counselor.. Ook zij mocht dit niet beslissen, wij naar de principal.. Principal was niet in haar kantoor. De volgende morgen zou ik terugkomen en weer samen met mijn counseler naar de principal gaan.
Volgende morgen.. Principal in vergadering. Nou dat schoot niet echt op. Ik besloot maar gewoon mijn dag te volgen. Om 9:45, 5 minuten voor het begin van mijn 3e uur ,wat op dat moment nog wiskunde was, kwam mijn counseler vertellen dat mijn 3e uur vanaf dat moment dance was. Aangezien dance op Zeeland East is moest ik me echt enorm haasten!
Maar nu kan ik wel mooi de danslessen volgen.

Dance hier op school is dus elke dag een uur. Je doet modern, hiphop, ballet, jazz en weet ik het allemaal wat nog meer. Echt veel verschillende dingen dus. Aangezien ik als redelijk stijve plank wel wat dansmoves kan gebruiken, leek me dit een prima optie!
Heb vandaag mijn eerste serieuze les gehad en heb nu al spierpijn in mijn bil. We doen wel rare dingen hoor!

Nou dit weekend was het natuurlijk Halloween. Aangezien ik nog nooit echt trick or treat had gedaan en Sofi ook niet, zijn we dat samen met wat andere meisjes wezen doen. Ik voelde me wel heel erg groot en oud tussen alle kleine supermannen en harry potters. Ik voel me sowieso al groter hier dan in Nederland.
Nou heb ik dus een tas vol met snoep, wat ik trouwens helemaal niet zo lekker vind, want Amerikaanse snoepjes zijn vies haha!

Verder vind ik het wel jammer dat ik twee leuke dingen dit weekend in Nederland heb gemist: Wil die 50 jaar is geworden en Erik aan het handballen!!

Gelukkig heb ik het hier, meestal, heel goed naar mijn zin! En gelukkig krijg ik elke keer weer leuke en lieve reacties!

  • 01 November 2010 - 20:36

    Evelien:

    Zijn de Amerikaanse m&m's niet zo lekker, kan me niet voorstellen dat er niks lekkers tussen zit ;)
    Maar leuk, Mariek, dansles! Dus je komt straks swingend Nl binnen,..?!? hahaha
    Leuk om je verhalen te lezen,meis!
    Take care!
    Kisses

  • 01 November 2010 - 20:51

    Youri:

    Heey mariek,

    jij en dansen ja?:P zozo had ik niet verwacht. Maar denk wel dat je het kan hoor;)
    Halloween lijkt me best leuk maar dan voornamelijk een feest ergens thuis maar niet dat trick or traet.
    Maar je hebt het dus nog steeds naar je zin en dat is het belangrijkste.

    Groetjes uit het ijskoude holland Kus

  • 01 November 2010 - 20:58

    Jennifer:

    SHUTTLES! Die zijn zó lekker.

    Kei leuk dat je gaat dansen. Als je terug bent gaan wij dus een dansje doen?!

    Xxxxx

  • 01 November 2010 - 21:04

    Mama:

    Jeetje wat een caloriënbom ligt daar op een hoop zeg. Gooi weg joh als het toch niet lekker is. Spierpijn in je bil? Zijn wel hele rare dancemoves dan zeker. Ben benieuwd waar je nog meer spierpijn gaat krijgen :)Zet 'm op en dans de wereld rond meid. Dikke kus

  • 02 November 2010 - 15:56

    Robbert:

    Een tornado horloge? Ook een apart cadeautje... Hebben ze trouwens ook mannelijke leraren daar of wat? Lees alleen maar vrouwen, zelfs de principal. Erik die ging handballen was trouwens wel erg leuk ja, misschien moet hij daar ook maar een verhaaltje over schrijven haha :D

    Hoe is het verder? We zouden al een paar weken weer skypen, maar ik hoor maar steeds niet van je...... ;) Haha grapje, mijn schuld, weet het. Ik kijk vanavond na de training effe of je er op zit, anders ergens anders deze week! Volgens mij kan ik ook zo'n app downloaden dat ik skype op mijn mobiel heeft, dat heeft Zarina ten minste ook, maar dat moet ik nog maar effe uitvogelen.

    kusje van je broer.

  • 02 November 2010 - 16:47

    Anneke:

    Zou nu dan toch het moment gekomen zijn, dat mijn kleine zusje werkelijk leert dansen ? ;)

    Wat ik stiekem een beetje mis in je verhaal is of het dansen je nou uiteindelijk ook een beetje fatsoenlijk gelukt is? Die spierpijn kan je ook gekregen hebben van het alleen maar de dansruimte in stappen natuurlijk! Haha kidding :p

    Wel fijn trouwens, dat je die hele mand snoep niet lust. Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af haha.

  • 02 November 2010 - 16:48

    Anneke:

    Btw; We vergeven Jennifer dat ze Skittles niet eens bij naam herkent. ;)

  • 03 November 2010 - 15:17

    Keshia:

    Zo, dus jij gaat dansen? Wat leuk haha! Wat is er trouwens mis met je Amerikaanse snoep? Ik zie aardig wat lekkere dingen. Zoals 'Shuttles' hahaha (Sorry Jennifer ik kon het ook niet laten).

    Kusjes Keshia
    (Ik wacht met smart op je volgende blog)

  • 03 November 2010 - 17:26

    Ayla:

    M&M's, Kitkat, Skittles... niet lekker?
    what's wrong with you haha! maar klinkt allemaal echt super, ben wel verrast door de dans lessen. Zit er een lekkere vent tussen of wil je de volgende beyonce worden?:P ben benieuwd naar wat dansjes als je terug bent! succes met de lessen en veel plezier!

    liefsssxxx

  • 03 November 2010 - 17:49

    Wil:

    Nou Marieke ik zag behoorlijk lekkere snoep liggen dus ik zal het wel weten lekker smullen. En wat leuk dat je ga dansen .dus kom je hip hip - hoppend door de gate . Ik wil je bedanken voor je lieve sms je nou tot je volgende reisverslag ik lees ze graag Gr. Dikke knuffel

  • 03 November 2010 - 21:42

    Marijn:

    haha ben benieuwd naar al dansmoves die je straks kan! Ook heel handig voor maybe onze volgende vakantie haha.
    Liefs

  • 04 November 2010 - 13:13

    Tatiana:

    Heee Marieke,

    Ik dacht het is lang geleden dat ik een reactie heb gegeven op je verslag! En toch lees ik ze iedere keer, dan zie ik ze binnenkomen op mijn hotmail en begin ik meteen met lezen! Dus je doet het goed en altijd leuk, leuk, leuk om te lezen;):)!!

    Maar die snoepjes zagen er wel heel heerlijk uit, dus doe maar een handvol voor mij in je handbagage volgend jaar dacht ik zo, tot ik las dat ze veel gebruik maakten van PINDAKAAS, i don' t like,iel!

    Daarnaast ben ik erg benieuwd naar dat dansen,
    Lykt my superleuk allerlei verschillende dansstylen leren!en jij krijgt er nu gewoon de kans voor, supertof! Maar hoe beviel jou eerste danslex meid? Op de spierpijn na;]wat nooit een pretje is natuurlijk!

    En superlief wat je onderaan gezet hebt over de verjaardag van mij moeder, was wel erg gezell,maar jij zal t vast ook top gehad hebben daar!
    op naar het volgende reisverslag!

    Knuffel en veel liefs tatiana[K]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 105309

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: