Amerikaanse snoepjes - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Amerikaanse snoepjes - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Amerikaanse snoepjes

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 November 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

03/11/10

Aangezien ik veel reacties heb gehad op mijn vorige blog, over de snoepjes, zal ik even uitleggen hoe dat zit.

Ja de skittles, of shuttles is maar net hoe je het wilt noemen, vind ik lekker! Maar... de chocola hier smaakt op de een of andere rare manier anders dan in Nederland. Het kan ook aan mij liggen, maar volgens mij gebruiken ze hier andere chocola.

Verder zien jullie nu dingen liggen die jullie kennen. Onder die snoepjes ligt nog meer. Namelijk; typisch Amerikaans snoep. Dat is snoep dat kleeft en een rare smaak heeft. Ook hebben Amerikanen de rare gewoonte in elke snoepje pindakaas te stoppen.

Hoop dat ik hiermee duidelijk heb gemaakt dat ik niet gek, raar of ziek ben, maar dat de snoepjes hier gewoon anders zijn!

  • 03 November 2010 - 19:18

    Papa:

    Nou dan pas je daar goed bij :)

  • 03 November 2010 - 19:27

    Gerdiene:

    oke respect!! :)

    haha weer een prachtig verhaaltje. Blijft leuk om te lezen. Maar anders bewaar je wat snoepjes voor me. Dan zal ik het even beoordelen.
    Lijkt me wel echt zooooo leuk om langs te deuren te gaan met een heerlijk fout pakje om om snoep te schooien!! Megaleuk. Groetjes daar ;)

    knuffel uit nederland! X

  • 03 November 2010 - 22:18

    Keshia:

    Snoepjes met pindakaas, gatver. Nou misschien is het juist wel goed dat je ze niet lust, die Amerikaanse snoepjes en chocolade. Hier zijn de chocoladeletters weer volop te vinden... Wij hebben hier tegenwoordig ook chocoladeletters met hazelnoten. Ik moet me soms dus echt inhouden. En laten we het dan niet hebben over chocolade pepernoten. Of maak ik je nu jaloers?! :D

  • 04 November 2010 - 21:55

    Youri:

    Je bent echt wel ziek jij en geen snoepjes eten:P Wat deden wij altijd op donderdag op school dan hahah:P

    X

  • 05 November 2010 - 21:35

    Evelien:

    Ik vind het idee van Gerd wel erg goed... haha ;)
    x

  • 06 November 2010 - 16:23

    Rinske:

    Hey lieve marieke

    Ik heb al je foto's gezien en al je verhalen lope lezen! wat klinkt het spannend en zo anders als hier!

    genier ervan
    liefs
    rins

  • 11 November 2010 - 11:53

    Melissa:

    Als je terug lieve Mariek zorg ik dat er allemaal nederlandse snoepen op je wachten haha ZONDER pindakaas. ;) have fun schat! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 105325

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: