Sweet Home Alabama - Reisverslag uit Mobile, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Sweet Home Alabama - Reisverslag uit Mobile, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Sweet Home Alabama

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 April 2011 | Verenigde Staten, Mobile

02/04/11

Jullie hebben al berichten vanuit het noorden en oosten van de
Verenigde Staten, nu komt er eentje vanuit het zuiden!

Ik zit nu namelijk in een hotelkamer in Mobile, Alabama. Ik weet niet of ik het in een van mijn andere blogs al had verteld, maar we gaan maandag op een cruise naar Mexico! We hebben een week vrij van school, Springbreak, en iedereen vertrekt naar waar het warm is.
De populairste bestemming voor Michigan is Florida, maar wij gaan lekker op een cruise!
Omdat het in Michigan nog steeds koud is was er besloten om eerder te vertrekken, zodat we zoveel mogelijk zon hebben.
Na een lange reis, van het noorden helemaal naar het zuiden, ben ik heeeel blij dat ik even lekker een douche kon nemen.
We vertrokken vrijdagmiddag om half 3 samen met de familie Mohr. Wel heel erg fijn is dat we met de motorhome zijn geweest. Die gaf ons allemaal wat meer bewegingsruimte, een slaapplaats, een keuken/koelkast en het belangrijkste: een wc!

Ik heb wel een hele vervelende reis gehad, ik was echt snipverkouden en ben wel 50 keer wakker geworden om mijn neus te snuiten! Echt niet waar ik op zat te wachten natuurlijk. Gelukkig gaat het nu wel wat beter, maar mijn neus zit nog steeds behoorlijk verstopt.

Toen we hier bijna waren, nog 40 minuutjes te gaan, hoorden we opeens een harde knal en begon de hele motorhome te shaken. Conclusie; geklapte band.
We hebben uiteindelijk 3,5 uur op een veel te warme parkeerplaats gestaan!

Nou dit was mijn stukje vanuit Alabama! Misschien dat ik op de boot een keertje 20 minuutjes vrij kan maken om van daaruit een berichtje te plaatsen!
Sorry voor mijn vreselijke Nederlands trouwens, maar het wordt steeds lastiger..

  • 03 April 2011 - 08:25

    Zarina:

    Oeh lekker hoor, eindelijk is het zo ver dat jullie gaan! Wel jammer van die 3,5 uur smelten in de zon. Maar die zul wel weer gauw vergeten zijn als je op de cruise zit. Ik hoop dat de zon z'n werk doet en dat je verkoudheid gauw over zal gaan!
    Geniet er nog maar even goed van, voor je het weet zit je weer in kikkerland!
    Aftellen is al begonnen ;).

    Heeel veeel plezier!
    Liefs, Zarina

  • 03 April 2011 - 09:33

    Evelien:

    Wow op een cruise! We willen foto's zien!!!
    Maar heel veel plezier meis! Hopelijk is je verkoudheid snel voorbij!
    Liefs Evelien

  • 03 April 2011 - 14:53

    O&O:

    Dag snotneusje,
    Wat zijn we jalours. Natuurlijk niet op die autopech (hoewel wij daarover wel kunnen meepraten), maar op dat heerlijke zonnetje en op zo'n heerlijke cruise naar Mexico.
    Geniet maar ten volle, want over 70 dagen behoren deze avonturen jammer genoeg weer tot het verleden.
    Dikke kus van O&O

    Ps. Hoezo, je Nederlands wordt slechter..............?


  • 03 April 2011 - 18:49

    Mama:

    De avonturen houden maar niet op. Op naar een lekkere cruise en als toegift ook nog een klapband ;)
    ( haha Randy en Bonnie doen er echt alles aan om jou nieuwe ervaringen mee te laten maken)
    Heel veel plezier op de cruise in de Golf of Mexico. De temperatuur is nu al lekker zie ik (27graden).
    Dikke kus X

  • 04 April 2011 - 05:51

    Papa:

    Een klapband en stilstaan nabij Mobile ??????

  • 04 April 2011 - 12:10

    Wil En Cees :

    Hè wat jammer dat je nou net snip verkouden ben en dan ook nog pech met de home mobile. Maar goed daarna kun je lekker gaan genieten van je cruise. Dan zal je verkoudheid ook wel snel over zijn . Maak maar mooie foto's dan kunnen ook wij even weg dromen en net doen of wij ook op die boot zitten nou meid geniet er lekker van en tot je volgende blog Gr. En een dikke knuffel van ons

  • 09 April 2011 - 14:40

    Klazien:

    Hallo Marieke. Ik volg je verhaaltjes altijd wel. Leuk hoor, je beleeft heel wat. Vandaag ben ik bij je pappa & mamma en die hebben mij geholpen om een reactie op je site te zetten want mijn goochel-kastje deed het niet zo goed. Geniet en tot het volgende verhaaltje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mobile

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 105326

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: