Een leugentje om best wil - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Een leugentje om best wil - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Een leugentje om best wil

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Maart 2011 | Verenigde Staten, Zeeland

09/03/11

Ik moet jullie iets bekennen. Op het moment dat ik de vorige blog heb geplaatst had ik de jurk al gekocht.

1. Ik ben het volkomen met jullie eens dat die paarse, of taupe, jurk heel erg mooi is. Helaas was deze jurk er niet in mijn maat. Op de foto draag ik een jurk die anderhalve cm overheeft aan de bovenkant. Dit kan je op de foto niet zien. Daarbij was het ook nog eens de duurste jurk.

2. Sommige mensen kwamen aan met een 'zwarte' jurk. Er staat geen zwarte jurk bij. Ik snap de verwarring wel, het is heel erg donkerblauw. Deze jurk vond ik zelf ook wel mooi, maar ik vind hem toch niet iets voor mij en een beetje over de top, door die poef.

3. De roze jurk was meer een uitprobeerseltje. Hij zat wel echt enorm lekker, maar dat roze gefrutsel aan de onderkant vind zelfs ik teveel van het goede.

4. Die blauwe jurk met als ondertitel: de, niet zo, kleine zeemeermin, is echt de lelijkste jurk die ik ooit aan heb gehad. Ik kon het niet laten dat geweldige beeld met jullie te delen.

5. Wat ik al eerder had vermeld schijnt de witte jurk echt door. Als ik er iets onderaan zou doen, zou je dat dus ook zien. Totaal niet charmant dus en ook niet iets waar je je de hele avond zorgen over wilt maken.

6. Jullie raden het waarschijnlijk al, het is inderdaad de felblauwe jurk geworden. Ik trok die jurk aan en voelde me er meteen lekker in, vind hem zelf ook wel heel erg mooi. Helaas ziet de jurk er op de foto minder goed uit of eigenlijk zie ik er met de jurk minder goed uit. Vond hem zelf in de spiegel wel goed staan en daar gaat het tenslotte om.

Nu vraag je je misschien af waarom ik niet meteen gezegd heb dat ik de jurk al had. Nou hier mijn redenen. Ten eerste was ik gewoon heel erg benieuwd wat jullie van alle jurken vonden. Ik wilde graag een eerlijk antwoord. De enige die ik dit vertelt had was mama en de vroeg zich af of ik me dan niet lullig voelde dat bijna iedereen de paarse koos. Nee ik vond dat eigenlijk wel grappig, omdat dat mijn tweede favoriet was.
Ik vond het wel leuk om jullie meningen te lezen ipv : oh ja mooie jurk heb je uitgekozen.

Vond het trouwens ook wel grappig om te zien dat ik ineens veel meer reacties op mijn blog heb gehad dan gebruikelijk.

Oh en Anneke, zie je wel, ik zou jou toch nooit teleurstellen!

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties! Ik zal jullie allemaal in april het eindresultaat laten zien!

  • 10 Maart 2011 - 02:34

    Ilse:

    Yeaah! She confessed, eindelijk! ;)

  • 10 Maart 2011 - 06:37

    Evelien:

    Haha leuke actie, Mariek!!
    En wat 'n mooie jurk heb je uitgekozen ;)
    X

  • 10 Maart 2011 - 06:42

    Papa:

    Ik geef nu dus NOOIT meer kleding advies :) :)

  • 10 Maart 2011 - 08:39

    Jennifer:

    Goeie grap! Die jurk staat je idd heel erg mooi. Veel plezier op je prom. Xxx

  • 10 Maart 2011 - 13:09

    Mama:

    Je kunt met een gerust hart naar Prom, want je hebt de juiste jurk gekozen.
    Ten eerste omdat je zelf aangeeft dat deze direct lekker zat en ten tweede omdat ruim de helft van de vorige reageerders deze jurk als goede tweede hebben gekozen.
    Ben nog steeds heel benieuwd welk kapsel je erbij gaat verzinnen en op welke schoenen je gaat lopen, maar dat zullen we dan vast ook in april te zien krijgen :)
    Nu nog even een lekker kleurtje krijgen op vakantie in Mexico en het wordt vast weer een mooi totaal plaatje. Geniet ervan meid.
    Dikke kus

  • 10 Maart 2011 - 20:33

    O&O:

    Fraai hoor, heb ik daarvoor uren zitten dubben, welke ik het mooiste vond. Maar het is je vergeven want blauw is toevallig wel mijn lievelingskleur en staat het jou dus ook geweldig.
    Veel plezier op je Prom-feest.
    XXX Oma

  • 12 Maart 2011 - 11:26

    Anneke:

    Kleine jokkebrok !

    Stiekem voel ik me wel een beetje belazerd hoor, maarrrr aangezien ik die blauwe jurk zelf ook koos is het je vergeven. Ik ben blij dat je me niet teleurstelt met je keuze ! :D

    Doe maar los haar met krullen/krulletjes/slag erbij, lekker zomers & mooi ! :D

  • 14 Maart 2011 - 21:21

    Wil Cees:

    Je heb een goeie keuze gemaakt. Die jurk stond je heel sjiek . Nou nog een lekker kleurtje net wat je moeder zei, en je haar leuk in de krul , dan staat daar een hele mooie meid . Het resultaat zien we in april Gr. En een knuffel

  • 23 Maart 2011 - 15:30

    Anne :

    Schat

    Ik snapte eerst helemaal niks van je blog maar indd die jurk was de beste!
    Super leuk die blogs je weet dat ik qua lezen een beetje lui ben aangelegd(A)

    Zit er niet ergens daar een victoria secret ik heb zoon leuke bikini gezien!!
    Mag je die voor me mee nemen:$

    Zullen we snel weer msnen!?

    Dikke kus en heel veel plezier daar nog (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 105327

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: