Prom Dress Shopping! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Prom Dress Shopping! - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Prom Dress Shopping!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Maart 2011 | Verenigde Staten, Zeeland

05/03/11

Het is alweer maart en de tijd gaat elke keer maar weer sneller. Had gister het punt bereikt dat ik nog maar 100 dagen te gaan heb. Vandaag dus nog maar 99!

Ik heb afgelopen maand niet echt veel meegemaakt. Alleen afgelopen vrijdag ben ik met 4 andere uitwisselingsstudenten en Kris, mijn local rep, naar een hotel hier in de buurt geweest. Kris vond het gezellig om een meidenavondje te doen. Ik kon het vooral goed vinden met een meisje uit Zwitserland, die kun je ook op de foto's zien!

Waar ik nu dus eigenlijk een blog voor maak, is voor jullie mening.
Ik heb namelijk in de tweede week van april mijn prom. Ik heb vandaag wat jurken gepast en ben benieuwd welke jullie het mooiste vinden. Of beter gezegd, het mooiste voor mij vinden.
Ik moet er wel even bij zeggen dat die witte jurk heel erg doorschijnt en je dus mijn billen kan zien van de achterkant!
Kom maar op met die nuchtere Hollandse meningen!:)

  • 06 Maart 2011 - 00:26

    Mirjam:

    De paarse! Haha maar vind de donkerblauwe (3e foto) ook heel mooi staan. Ik moet nog steeds gaan promdress shoppen, hoop dat ik ook zo'n mooie vind!

  • 06 Maart 2011 - 07:15

    Evelien:

    Ik vind er twee mooi mariek!
    Die paarse strapless en die lichtblauwe met (voor jou) links een band over je schouders, die je ook samen met iemand anders draagt!!
    Ik ben benieuwd welke je kiest!
    Succes en veel liefs!
    Xx

  • 06 Maart 2011 - 08:21

    Charlotte:

    ik vind de paarse en de lichte blauwe met 1 schouders heeeeeel mooi bij je staan!! Laat ons weten welke het is geworden!

  • 06 Maart 2011 - 09:09

    Esther Schoenmakers:

    De paarse jurk staat je echt het allermooist!

    Groetjes,

    Esther

    ps: ik ben de vriendin van Lieuwe (= collega van Robbert)

  • 06 Maart 2011 - 09:32

    Papa:

    Voor wat mijn mening over jurken waard is ... Ik vind die paarse je het leukste staan. Die blauwe vind ik een soepjurk :). Maar als je in een oude jute zak gaat zie je er ook goed uit hoor :P

  • 06 Maart 2011 - 12:39

    Mama:

    Met stip op 1 : De paarse

    Op 2: De eerste jurk deze is wat vrolijker van kleur en met je haar omhoog komt hij denk ik beter tot zijn recht
    Op 3 : De tweede jurk (zwart/donkerblauw?), maar alleen als hij de goede lengte heeft want nu trek je je schouders vreemd op :)
    Op 4 : De blauwe jurk met linkerschouderband (welke sofie ook aan heeft)

    De blauwe jurk met rechterschouder bedekt is echt afschuwelijk of je moet de hele avond met je kont naar achteren gaan lopen, want die komt hierin wel goed tot zijn recht ;)
    De witte jurk is het ook niet of je moet ze daar allemaal een cultuurschok willen laten beleven.
    Dikke kus

  • 06 Maart 2011 - 14:34

    Marijn:

    ik vind de jurk die je op foto IMG1922 aan hebt het mooist.
    Succes met het uitkiezen van de jurk!
    liefs x

  • 06 Maart 2011 - 15:22

    Wil Cees:

    Ik vind die paarse en die licht blauwe die Sofie ook aan heeft . Nou succes met het uitzoeken van je jurk. Groetjes van ons en een knuffel

  • 06 Maart 2011 - 15:45

    Ayla:

    Als je het nu nog niet weet, weet ik het ook niet meer!
    definitely de paarse!
    die staat je echt super mooi :)
    xx

  • 06 Maart 2011 - 21:23

    Jennifer:

    Ik vind die wit/zwarte jurk je wel heel mooi staan dus kan je niet iets eronder aan doen zodat het niet door schijnt. Maar anders vind ik die felle blauw jurk je ook heel erg leuk staan! X

  • 06 Maart 2011 - 22:01

    Anneke:

    Ja hoi, hier de allerbelangrijkste mening van Nederland ;]

    Die jurk die iedereen paars noemt, maar ik meer taupekleurig vind is het leukste. Samen met die knalblauwe (bloemen staat voor Marieke he) ! Tenzij promqueen tegenwoordig gewonnen wordt op basis van billen, dan moet je uiteraard die andere blauwe nemen ;]

    Om de andere jurken dan ook maar gelijk te bekritiseren:
    Die zwartwitte vind ik echt niet mooi (beetje gordijn over je bikini getrokken).. De roze vind ik zelf niet echt mooi, maar vind ik wel typish Marieke. En die zwarte jurk vind ik wel mooi, maar die andere twee zijn simpelweg mooier (en staan je beter).

    Als je nu een andere jurk dan die paarse of blauwe neemt, snap je uiteraard wel dat ik diep teleurgesteld zal zijn toch ? ;]

    (ik zal ook even die andere meiden keuren. Die witte jurk moet dat meisje niet doen, dan is het net alsof ze niet kan wachten op dr bruiloft. En Sofi moet voor die gele jurk gaan, staat dr mooi!)

  • 07 Maart 2011 - 11:40

    Zarina:

    De paarse!
    En anders de lichtblauwe die sofi ook aan heeft.

    I'm looking forward to see your dress!
    BigKiss!

  • 07 Maart 2011 - 21:50

    O&O:

    Mag het ook een Nederlands/Poolse mening zijn? Is toch weer heel wat anders dan die van al die nuchtere Hollandse deskundigen.
    Deze 'allochtone' Oma weet uiteraard het beste wat haar kleindochters goed staat. En dat is in jouw geval absoluut met een dikke vette stip de taupe(paarse) jurk. De blauwe van afbeelding 1925 kan er ook mee door, maar alleen als jij en Sofie niet als tweeling gaan.
    Dus lief, kies voor de taupekleurige (plaatje 1922), dan maak je absoluut de blits.

    XXX van Oma (en natuurlijk ook van Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 105311

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: