Nog 2 weken... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Augustus 2010 | Nederland, Ede

03/08/10

Zo nog maar 2 weken hier in Nederland. Ik heb zo'n zin om te vertrekken! Heb wel steeds vaker dat ik 's avonds in bed lig en denk: Waar ben ik aan begonnen. Heb andere uitwisselingsstudenten gesproken en die hebben dit ook, dus ik ben geen uitzondering.

Ik heb vrijwel niets nieuws te vertellen, omdat ik eigenlijk alles al geregeld heb. Wel weet ik dat jullie mailtjes ontvangen waarin staat dat jullie via waarbenjij.nu mij fotoruimte cadeau kan doen. Ik ga er niet vanuit dat iemand het van plan is, maar zowel is dit niet nodig. Ik heb zelf al een heel breed pakket genomen met ruimte voor meer dan 1000 foto's!

Als ik in Amerika ben, zal ik dus ook genoeg foto's hier gaan plaatsen zodat jullie allemaal mee kunnen gaan genieten!

  • 05 Augustus 2010 - 19:13

    Evelien:

    Aaaah nog 12 dagen!!
    Ik zal even zon pakketje voor je kopen.. haha nee hoor!!
    Kisses

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 105349

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: