Nog 2 weken... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Augustus 2010 | Nederland, Ede

03/08/10

Zo nog maar 2 weken hier in Nederland. Ik heb zo'n zin om te vertrekken! Heb wel steeds vaker dat ik 's avonds in bed lig en denk: Waar ben ik aan begonnen. Heb andere uitwisselingsstudenten gesproken en die hebben dit ook, dus ik ben geen uitzondering.

Ik heb vrijwel niets nieuws te vertellen, omdat ik eigenlijk alles al geregeld heb. Wel weet ik dat jullie mailtjes ontvangen waarin staat dat jullie via waarbenjij.nu mij fotoruimte cadeau kan doen. Ik ga er niet vanuit dat iemand het van plan is, maar zowel is dit niet nodig. Ik heb zelf al een heel breed pakket genomen met ruimte voor meer dan 1000 foto's!

Als ik in Amerika ben, zal ik dus ook genoeg foto's hier gaan plaatsen zodat jullie allemaal mee kunnen gaan genieten!

• 05 Augustus 2010 - 19:13

Evelien:

Aaaah nog 12 dagen!!
    Ik zal even zon pakketje voor je kopen.. haha nee hoor!!
    Kisses