New York, New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu New York, New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

New York, New York

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

18/08/10

Daar ging ik dan om 9:00 nederlandse tijd door de paspoortcontrole! Tranen met tuiten aan het huilen, omdat ik afscheid moest nemen van de mensen die me lief zijn! Gelukkig had ik 2 leuke reisgenootjes en konden we samen richting de gate!

Een hele goede vlucht was het. We deden 8 uur erover naar Philadelphia ipv de 8:35 die gepland stond. Op Philadelphia stapten we na lang wachten in een klein gammel vliegtuigje richting New York. Mariette en ik hebben flink gelachen want door de trillingen klonken onze stemmen echt heeel apart!
In New York zouden we opgehaald worden door iemand van Into... niemand te bekennen. Na bijna 2 uur gewacht te hebben zijn we naar een politieagent gelopen en die heeft ons heel lief geholpen!

Toen waren we in New York!! Doodmoe, honger en nergens zin in.
Geschokt door alle duitsers om me heen, kan echt geen duits meer horen!

We zijn met een limo naar Time Square geweest. Dat was wel heel indrukwekkend met allemaal lichten overal. Ik heb aardig wat foto's gemaakt, maar die zal ik plaatsen als ik wat meer tijd heb!

Zometeen ga ik weg met een boot en later tijd om te shoppen of het 9/11 museum te bezoeken. Ga nog even kijken wat ik ga doen, ligt er een beetje aan waar ik zin in heb!

Bedankt voor alle lieve reacties!

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs

  • 18 Augustus 2010 - 13:28

    Nina :

    hey meis,

    fijn dat je goed terecht bent gekomen. ik had een beetje mijn twijfels toen we je zo door de douane zagen lopen. Nee hoor het komt vast allemaal goed bij jou.
    geniet nog even van het geweldige NYC voordat je rekenening moet houden met je gezin in het Travelhome.

    Veel kusjes

  • 18 Augustus 2010 - 13:32

    Bram:

    He Marieke,
    Leuk blog enne binnekort een keertje skypen!
    Have fun!
    xx

  • 18 Augustus 2010 - 13:37

    Mama:

    Gelukkig dus toch nog in een bed kunnen slapen :) Heel vervelend dat er niemand was om jullie op te vangen, maar mooi bewijs dat je jezelf heel goed kunt redden. Ben nu wel heel benieuwd hoe jullie toch nog in het hostel terecht zijn gekomen. Dikke kus

  • 18 Augustus 2010 - 16:49

    Grace:

    Fijn te horen dat de vliegreis goed is verlopen. Zo te horen kan je jezelf prima redden. Heel goed!! Veel plezier nog.

  • 18 Augustus 2010 - 20:33

    Erik Schapendonk:

    Haha, zooo herkenbaar dit!
    Vooral dat Duits
    Veel plezier in NYC!

  • 18 Augustus 2010 - 21:30

    Gerdiene:

    mariek. Goed om te horen dat je veilig aan bent gekomen. :)
    en nog eens leuke plannen in het vooruitzicht, super joh!!
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar je foto's!!

    Xx

  • 19 Augustus 2010 - 18:16

    Liandepian:

    HAVE FUN!!

  • 20 Augustus 2010 - 07:49

    Evelien:

    Joehoeeee je bent op Amerikaanse bodem!!!
    Xx

  • 23 Augustus 2010 - 18:25

    Keshia:

    ha nichtje

    hahahahah nee joh zit je helemaal daar in het verre Amerika zie je allemaal duitsers!

    echt jammer dat ik er niet bij kon zijn om je uit te zwaaien. ik besef het zelf nog niet eens echt dat je voor 10 maanden echt weg bent... maar ik weet wel dat ik jou echt heel erg ga missen.

    nu ga ik weer verder met lezen. ik kwam thuis en zag dat ik heel wat had in te halen met het lezen van je blogs!

    dikke kus

  • 23 Augustus 2010 - 18:48

    Jennifer & Marijn:

    Monopoly blijft ge-wel-dig! Maakt niet uit in welke versie hahaha. Xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 105351

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: