Still in New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Still in New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Still in New York

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

19/08/10

Nog steeds in New York, maar voor ik het allemaal vergeet zal ik het allemaal hier opschrijven!

Gisteren zijn we met een boot gaan varen. Hierdoor hadden we superzicht op veel mooie dingen van New York! Ook kregen we de tijd om te shoppen. Ik ben echt enorm onder de indruk van alle winkels hier. Ze zijn zoooo groot en hebben zoooo veel kleren! De Abercrombie & Fitch is echt een leuke winkel. Ik ben ook in de Yankees winkel geweest. Ik wist niet dat mensen zo geobsedeerd konden zijn van een sportclub dat ze er monopolyspellen van maken!
Ze hebben hier zelf een Christmas Shop die het hele jaar geopend is. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken.

'S Middags ben ik voor het eerst naar een Starbucks geweest. Wat hebben ze daar ongelofelijk lekkere dingen zeg! Ik hoop niet dat hij ook in Zeeland zit want dat zal niet goed zijn voor de lijn!

Gisteravond hadden we een rustig avondje. We zijn met de Nederlanders bij elkaar gaan zitten en toen vroeg gaan slapen.

Vandaag zijn we naar Central Parc en Rockefellers geweest. Vanaf Rockefellers had ik uitzicht over heel New York. Dat was echt super indrukwekkend.
Ook vandaag mochten we shoppen. Ik ben in een Forever 21 geweest en het is zoooo groot en zoooo veel. Ik heb 2 jurkjes gekocht voor 30 dollar. Ben er helemaal blij mee. Nou nog een plekje ergens vinden om het mee te nemen!

Het ontbijt en avondeten hier is niet echt lekker dus ik hoop dat de bbg vanavond beter is! Ben wel toe aan een lekker stukje vlees ipv een taaie hamburger!

Pas goed op jullie zelf en denk nog even aan mij!

  • 20 Augustus 2010 - 06:09

    Mama:

    Haha nog meer jurken, je hebt er geloof ik al 25 mee. Gelukkig kun je nog 2kilo in je koffers stoppen en in geval van nood kun je ook nog als michelin poppetje gaan reizen, trek je gewoon alles over elkaar heen aan : )

  • 20 Augustus 2010 - 06:17

    Marijn:

    Goed om te horen dat je het zo erg naar je zin hebt.
    Ben idd ook benieuwd hoe je die jurkjes mee gaat krijgen haha.
    Oeeh morgen je gastgezin ontmoeten, good luck!

  • 20 Augustus 2010 - 07:26

    Anneke:

    Hè allerliefste zusje van de hele wereld ;) ik heb de foto gezien van newyork vanaf rockefellers die je naar mama had gestuurd, echt super gaaf! Ik hoop voor jou dat je nu geen winkeltijd meer krijgt anders kom je straks echt niet meer vooruit haha! :D xx

  • 20 Augustus 2010 - 07:39

    Jennifer:

    Typisch Marieke om nog meer jurkjes te kopen natuurlijk. Ik denk in ieder geval aan je. Ik ben ook echt super benieuwd naar alle foto's van New York. Liefs Jennifer

  • 20 Augustus 2010 - 07:56

    Evelien:

    Tuurlijk denken we ook even aan jou!!
    Nog maar een paar dagen weg en nu al een heleboel meegemaakt!! Nog meer jurkjes, haha dat wordt wat als je terug komt! Moeten we een container regelen,.. ;)
    En hoe is het met je engels, nog niet super veel gesproken of niet, nu je nog tussen de Nederlanders zit!!
    En en en en al mooie Amerikaanse boys gespot???
    Have fun Marieke! Maar ik geloof dat dat wel goed komt!!
    Xxxx

  • 20 Augustus 2010 - 08:34

    Nina:

    oh mijn god ik ben zo jaloers op je he!

  • 20 Augustus 2010 - 13:00

    Cees & Wil:

    He leuk te horen dat je het al naar je zin hebt. Alleen jammer dat we nog geen foto's kunnen bekijken en met jouw mee genieten. Alvast een veilge reis gewenst naar Zeeland. xxx

  • 21 Augustus 2010 - 07:56

    Remko:

    Hé nicht,

    Doe je een beetje rustig an met al die amerikanen!
    Is 't waar dat ik daar in die omgeving als dennetje zou worden gezien?


  • 23 Augustus 2010 - 19:57

    Keshia:

    Zoals ik al zie ben ik niet de enige die dat dacht over de jurkjes die je hebt gekocht.

    Niet de Amerikaanse jongens al te veel ermee verleiden hè?! Straks zie ik je al helemaaaaal niet meer terug haha!

  • 28 Augustus 2010 - 16:33

    Tiana:

    Klinkt allemaal super leuk mariek! Heel veel plezier daar nog!
    liegs tiana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 105350

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: