Cadeautjes - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu Cadeautjes - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Marieke Oel - WaarBenJij.nu

Cadeautjes

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Zeeland

23/08/10

Helemaal vergeten in mijn andere verslag!

Ik heb mijn cadeautjes gegeven. Ze vielen goed in de smaak! De Roomboterbabbelers en speculaas letterlijk! Ze hebben de hele tijd geprobeerd het uit te spreken! Ik denk dat het ze nooit zal lukken. Net zoals mijn naam.

Voor Randy, Tony en Mitch had ik brulshirts meegenomen. Ze vonden ze geweldig. Randy heeft vandaag een skype afspraak met Nederland, voor zijn werk, en hij heeft het shirt meegenomen!

Bonnie vond haar ovenhandschoenen in Delfts Blauw ook heel leuk. We hebben ook afgesproken dat we pepernoten zullen bakken met sinterklaas.

Emily vond het super dat ze eindelijk iets echts Nederlands had in plaats van al het neppe dat ze hier verkopen.

Ze vonden het allemaal dus heel erg leuk en de tulp uit blik gaan we nog rustig uitvogelen hoe dat werkt!

  • 23 Augustus 2010 - 15:40

    Mama:

    Blij dat de shirts (mt xl) passen. Wat een leuke foto.

  • 23 Augustus 2010 - 16:37

    Evelien:

    Wat een leuk idee die brulshirts!!
    Ik ben benieuwd wat z'n skype afspraak ervan vond ;)
    Xx

  • 23 Augustus 2010 - 18:40

    Jennifer & Marijn:

    GENIALE T-SHIRTS!

  • 23 Augustus 2010 - 18:45

    Nina :

    die foto's ga ik echt in mijn agenda plakken.
    wat een geniaal gezicht met die brulshirts!

  • 25 Augustus 2010 - 22:36

    Lotte:

    hee marieke,

    leuke foto's!
    ik ben wel jarloers hoor!

    ik weet zeker dat je over je hondenangst heen komt! je aait ze nu al.. dan is het over een paar weken een knuffel.:P

    mariek, have fun!

    xxxx Lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zeeland

Een reis met Into Study Exchange

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

Tell the world that I'm coming home!

02 Juni 2011

Graduation!

26 Mei 2011

Het begin van het einde

17 April 2011

Prom

10 April 2011

Got Cruise?
Marieke

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 105349

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

UWF

17 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: